charmsara charmsara .

charmsara

مدیریت اتحادیه صنفی کفاشان

مدیریت اتحادیه صنفی کفاشان دست‌دوز تهران توضیح می دهد: صنعت کفش قادر است اشتغال قابل توجهی ساخت کند . در تمامی کشورها در شرای واحدی تعداد کارکنانش را ارتقا دهد موقعیت بهتری برایش در لحاظ میگیرند اما در ایران هر واحد در صورتی‌که تا ۵ نفر مستخدم داشته باشد گوشه ای از حق بیمه را دولت کمک می‌نماید ولی در شرای یک نفر اضافه شود فعالیت فرما بایستی همگی حق بیمه را پرداخت نماید و دولت دیگر کمکی نمیکند .

خرید کیف چرم

او تصریح می کند: این سیاست در مقابل اشتغال زایی می باشد و صاحبکار ترجیح می دهد با همان تعداد اندک کارگران فعالیت را ادامه دهد .

کیف چرم ارزان

شجری تاکید می کند: با وضعیتی که در داخل مرزو بوم داریم همت می کنیم نگاهمان به صادرات باشد تا لااقل بتوانیم ساخت را سرپا نگه داریم .

وی می گوید: تلاشمان این هست در بازار روسیه که از محصول ها ایرانی استقبال کرده اند حضور جدی تری داشته باشیم و در این مسیر نشست هایی با مقامات روسی داشته ایم .

کیف چرم مجلسی

مدیر اتحادیه صنفی کفاشان دست‌دوز تهران اضافه می نماید : در نمایشگاه امپکس تهران که موسسات تعالی تولید کننده کفش از کشورهای مختلف کمپانی مینمایند دولتهایشان از طریق سفارتخانه ها در تهران تا ۶۰ درصد هزینه های کمپانی هایشان را پرداخت می‌نمایند به برهان اینکه محصولاتشان را به بیرون از مرزهایشان آورده اند اما در مرزو بوم ما برای تولیدکنندگان چنین تسهیلاتی نمی باشد .

به هرحال صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران آنقدر عمر و تجربه دارد که روا نباشد اینگونه پایین قاچاق و واردات بی منش و فقدان حمایت جدی ، ناتوان شود .

کیف چرم

این اساسی هست که هنگامی واحد تولیدی با تعدادی کارگر تعطیل می شود کسی لااقل شم مسئولیت کند .

ایجاد
دلسوزی میخواهد که میخها را از پای ایجاد کننده خارج بکشد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۳:۱۷ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)