charmsara charmsara .

charmsara

نقی لو، یادگرفتن نیروی انسانی

نقی لو، یادگرفتن نیروی انسانی را دوچندان حیاتی قلمداد کرد و اعلام کرد: با همیاری اتحادیه کفش و هنرستان دهخدای اصفهان قصد داریم رشته ایجاد کفش را در هیدج راه اندازی کنیم تا جوان ها با آموزش اصولی و علمی در این صنعت جذب شده و ضمن کاستن از هزینه های آموزشی برای واحدهای تولیدی، موجبات افزایش کیفیت در این صنعت را نیز فراهم آوریم .

کیف چرم

نقی لو با اشاره به خلل ها صنعت کفش هیدج گفت: یک عدد از خلل ها این است که کارفرماها برای بیمه شدن از حمایت های بیمه ای منفعت مند نبوده و مجبور می شوند تا جواز عمل را به نام فرد دیگری بگیرند تا خودشان به عنوان مستخدم بیمه شوند .

 خرید کیف چرم

وی با اعلام اینکه از مدیران تامین اجتماعی توقع حمایت داریم، افزود: واحدهای تولیدی آن گاه از جابجایی نیز در مورد بیمه به مشکل جریمه بر می خورند . زیرا تامین اجتماعی اعلام می کند که کد کارگاه برای آدرس و کدپستی درج گردیده در جواز صادر شده می باشد . مشکلی که تا قبل از این با نامه نگاری شهرداری و کمپانی تعاونی تلاشگران هیدج قابل حل بود .

فروش کیف چرم ارزان
نسیه، مالیات نقد 
رئیس اداری شرکت تعاونی تلاشگران کفش هیدج، با بیان اینکه تولیدکنندگان در فی مابین این تمامی اختلال بضاعت و توان مقاومت ندارند، گفت: از پاراگراف معضلات حساس تولیدکنندگان، فشار سازمان دارایی برای پرداخت به موقع مالیات می‌باشد در حالی که تمامی فروش آن‌ها مقطع دار و بعضا اوقات یکساله می باشد .کیف چرم مجلسی

او با طرح این سوال که چه‌گونه برای درآمدی که هنوز نقد نشده میباشد مالیات محاسبه می شود، اعلام کرد: ما نمی گوییم که مالیات پرداخت نشود، البته پیشنهاد می کنیم با دقت به موقعیت مالی تولیدکننده ها و به مراد حمایت از آن ها توافقی حاصل شود تا بتوانند با قوانینی یگانه مبادرت به پرداخت مالیات خویش کنند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۰۳:۲۷ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)