charmsara charmsara .

charmsara

ر اساس آمارهای منتشر

بر اساس آمارهای منتشر شده بوسیله ستاد مرکزی جنگ با قاچاق جنس و ارز، بخش اعظم قاچاق فرآورده مربوط به کالاهای مصرفی میباشد که از حیث اعصاب شناسی، احساسات فرد نقش مضاعف مهمی در خرید این جور متاع ایفا میکند و موسسه ها فرنگی با دانایی از این امر و با به کارگیری از تبلیغات هدفمند و اغواکننده عملکرد کردهاند تا احساسات موافق مردمان را نسبت به محصولات خویش جلب نمایند . به طوری که امروزه کالاهای خارجی آنچنان قیمت و جایگاهی برای خویش در بازارهای داخلی پیدا کردهاند که چه بسا بعضا از تولیدها داخلی نیز با نامهای خارجی به بازار عرضه می گردند و در حالتی که مسئولان ذیربط نتوانند اقدامات مطلوب به مراد رویا رویی با تبلیغات اغواکننده فرنگی داشته باشند، در کنترل مصرف جامعه به سمت استعمال از کالاهای خارجی قاچاق توفیقی نخواهند داشت .

کیف چرم
خرید کیف چرم
کیف چرم ارزان
کیف چرم مجلسی
تعداد موسسه ها داخلی که تولیدات با کیفیت به بازار عرضه می کنند کم نیستند و برخی از این شرکت های داخلی نظیر شرکتهای فعال در صنعت چرم توانسته اند با تبلیغات هدفمند بر مردمان تاثیر بگذارند به طوری که امروزه چرم ایرانی از رده قابل قبولی در ذهن مصرف کننده برخوردار میباشد و مصرف کننده داخلی معتقد هست تولیدات چرمی داخلی از کیفیت بالایی برخوردار هست و بر اساس آمار منتشر گردیده توسط ستاد مرکزی جنگ با قاچاق محصول و ارز، کمترین مقدار قاچاق کالاهای مجاز در سال ۱۳۹۴، مربوط به کفش و محصولات چرمی بوده است .

تبلیغات یک عدد از عنصرها دارای اهمیت در برنامه بازاریابی هر شرکت می باشد که نقش دوچندان مهمی در خرید محصول بوسیله مشتری داراست اما متاسفانه بسیاری از شرکت های داخلی از اهمیت تبلیغات و تاثیر بسیار آن بر فروش محصول ها خود غافل ماندهاند . بعضی از شرکتهای داخلی معتقدند “محصول خوب نیاز به تبلیغ ندارد” و تمام انرژی خود را صرف بهبود کیفیت می‌نمایند . بعضی از شرکتها معتقدند “تبلیغ هزینه اضافی است که به مشتری تحمیل میشود” و یا این که بعضی معتقدند “مشک آن می باشد که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید” … در حالی که در بازاریابی نوین “مشک آن است که هم خود ببوید نیز آن که عطار بگوید” . براین اساس برای موفقیت در بازار، کیفیت مال به تنهایی کافی نمی‌باشد بلکه می بایست کمپانی بتواند مال خود را به خیر به مشتری معرفی نموده و مشتری را ترغیب به خرید آن نماید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۴۲:۱۱ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)