charmsara charmsara .

charmsara

پس ازامپکس / ساعات نامناسب نمایشگاه

سازه به گفته نماینده ترکیه ای Ozyilmazmakina ،این کمپانی از حدود ۱۵ سال پیش در بازار جمهوری اسلامی ایران حضور داراست و با طرفهای تجاری خویش در تهران و تبریز در ارتباط می باشد و برای سو‌مین بار میباشد که در نمایشگاه امپکس شرکت داراست .وی که کمپانی متبوعش ساخت کننده دستگاههای تولید کننده زیره کفش می‌باشد .کیفیت عالی و همخوانی با آخری استانداردهای تتحادیه اروپا و نیز همجواری کشور‌ایران و ترکیه را از رموز ماندگاری موفقیت در جمهوری اسلامی ایران میداند .
به گزارش خبر نگار دربین الملل تارنما صنعت کفش, نظر او راجع به نمایشگاه سال جاری پرسیده شد .، مدعی بود نمایشگاه سال قبل شلوغ تر و از نظر تعداد بازدید کنندگان بر نمایشگاه امسال فزونی داشت .به

کیف چرم
خرید کیف چرم
کیف چرم ارزان
کیف چرم مجلسی
حیث ایشان ساعات کاری نمایشگاه(۹-۱۸)ساعات قابل قبولی نبوده می‌باشد چرا که اولا زودتر از ساعت قریه صبح مراجعه کننده نداشته ثانیا سا‌عتها استارت و ختم نمایشگاه را که با سا‌عتها نقطع ی عطف ترافیک هم زمان می شود را یکی از عامل ها منفی دیگر میدانستند شرکت های چینی جمعیت هشتاد میلیونی جمهوری اسلامی ایران را به تیتر یک بازار مصرف کننده والا و امنیت موجود در مرزوبوم از عارضه ها اساسی عشق به عمل و آغاز کسب و کار در بازار ایران بیان نمودند .

به گزارش خبرنگار در میان الملل وبسایت صنعت کفش, سالن شماره ۲۷ نمایشگاه این سال به غرفه های نمایندگان میهن چین اختصاص داشت .بسیاری از شرکت کنندگان در این بخش نظیر شرکت ها Yueqing Dongdubao,Shengfa Technology Shoes Materialو Jinjiang Taixin Shoes اولین حضور خود در امپکس را تجربه می کردند .
خبرنگاران بخش در بین الملل در طی گفتمان با نمایندگان این شرکتها نظرشان را نسبت به نمایشگاه این سال جویا شدند .همگی شرکتها به طور کلی از نمایشگاه راضی بودند هرچند انتقاداتی را بر نمایشگاه سال جاری وارد میدانستند .به تیتر نمونه یکی از با اهمیت ترین خلل ها مو جود در این بخش را عدم حضور مترجم لهجه چینی عنوان نمودند .زیرا در عمده مواقع یا این که مراجعه کنندگان ایرانی و یا مسئولین غرفه به گویش انگلیسی (به تیتر زبان واسط) اشراف نداشتند . به همین عامل در برقراری ارتباط با یکدیگر دچار مسائل می شدند .یا عدم قابلیت اتصال به وب یک عدد دیگر از مشکلات وارده به نمایشگاه بود .چون عدم وجود وای-فای در شیوه معاملات آن‌ها خلل وارد مینمود .
از هدف های حضور آن‌ها در نمایشگاه نیز سوال شد .کلیدی ترین دلیل مطروحه آشنایی بازار کشور‌ایران و نیازهای مو جود در این بازار برای تدوین کردن درست استراتژی های بازاریابی می‌باشد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۴۱:۳۴ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)