charmsara charmsara .

charmsara

لحظه به لحظه بانمایشگاه امپکس جذب شرکت های خارجی نمایشگاه امپکس را پویا ترخواهد کرد

در حالتی که
تبلیغات و اطلاع‎رسانی به خیر صورت گیرد و از کشورهای فرنگی هم در نمایشگاه امپکس شرکت کنند نمایشگاه پویا‌تر خواهد شد به
گزارش خبرنگار ماهنامه صنعت کفش : جمشیدمختاری مدیرعامل تاپ پلاستیک در خصوص برگزاری نمایشگاه امپکس ضمن بیان مقاله فوق بیان کرد : در کلیت برگزاری نمایشگاه‎هایی مثل امپکس برای صنعت خوب و مفید است؛ اما، امپکس نقص‎هایی هم دارد که در‌صورتی‌که برطرف شود، زیاد تاثیرگذار می باشد . بنده در نمایشگاه‎های قبل شرکت کردم، متری ۶۰ هزار تومان پرداخت کردم و برای بخش غرفه‎سازی و چینش نیز به صورت قطع می بایست هزینه پرداخت می‎کردم .

کیف چرم
خرید کیف چرم
کیف چرم ارزان
کیف چرم مجلسی


مدیرعامل تاپ پلاستیک درباره غرفه‎آرایی در نمایشگاه‎های فرنگی توضیح داد: به طور مثال بنده، به نمایشگاه روسیه رفتم . در نمایشگاه آنها شرکت کردم . متری ۲۵۰ یورو برای غرفه هزینه کردم؛ اما، دیگر هزینه‌ای برای غرفه‎سازی پرداخت نکردم . غرفه‌ها مضاعف تمیز و خوب بودند به طوریکه هر جور نقشه‌ای برای ساخت و آرایش غرفه‎ها به آنان ارائه کرده بودیم، در نهایت به عبارتی را برای ما ساخته و فراهم کرده بودند . حتی پوسترهایی که از کشور ایران به نمایشگاه در روسیه برده بودیم، بدون کوچکترین اختلال و تا خوردگی نصب گردیده بود .
مختاری در ادامه از هزینه‎های غرفه‎سازی در نمایشگاه‎های داخلی گفت: در نمایشگاه امپکس هزینه غرفه‎ها بالاست و کار غرفه‎سازی و غرفه‎آرایی به طور بی نقص انجام نمیشود . در شرای تبلیغات و اطلاع‎رسانی به خیر و خوبی چهره گیرد و از کشورهای فرنگی هم در نمایشگاه امپکس کمپانی کنند نمایشگاه پویا‌تر خواهد شد .

مدیرعامل تاپ پلاستیک در پایان ذکر کرد : اینجانب به اتحادیه‎ها توصیه می‎کنم تبلیغات و اطلاع‎رسانی را توسعه و گسترش دهند و تجهیزات و سرویس ها نمایشگاه را بهبود بخشند .
ضمن آنکه دولت هم می بایست از تولیدکننده‎ها در چنین نمایشگاه‎هایی حمایت کند تا بتوانیم به پرورش و ترقی اکثر در صنعت کفش نزدیک شویم


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۳:۴۵ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)