charmsara charmsara .

charmsara

وی با اشاره به فراوانی کالای اهل

وی با اشاره به فراوانی کالای اهل ایران در مرکز ها فروش و واحدهای صنفی این اتحادیه ابلاغ کرد: در بخش اعظم واحدهای صنفی اتحادیه کفش فروشان کفش اهل ایران عرضه میشود اما در کنار تولیدات اهل ایران اجناس وارداتی از چین و ترکیه هم دیده می شود .
اباذری چرخ تولید داخلی را در گردش نسبی چک کرد و اظهار کرد: بازار خرید با دقت به سردتر شدن هوا ممکن است رونق می‌یابد . تولیدکننده اهل ایران نیز با تحمل مشکل‌ها عرصه ایجاد در حال فعالیت است . در این بین حمایت نکردن تولیدکننده انگیزه کار را از او می گیرد . این روز ها به مدد ایجاد داخلی بها کفش تا مرحله توان طبقات گوناگون جامعه تنزل پیدا کرده است اما هیچ مسئول و مرجعی از تولیدکننده داخلی حمایت نمیکند .

کیف چرم
خرید کیف چرم
کیف چرم ارزان
کیف چرم مجلسی
 
رئیس اتحادیه کفاشان کرج از برگزاری جلسات مختلفی با اتاق صنف‌ها کرج مبنی بر کوتاه کردن دست شرکت‌ها و فروشگاه‌های چینی و کنار گذاشتن از بازار خبر بخشید و بیش تر کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگی که از ترکیه در کرج نمایندگی بهره برداری کرده‌اند تا حدودی موجب سرکوب ایجاد داخلی و تشویق مردم به سمت خرید کالای غیرایرانی شده‌اند . به جای بال و پر و لبریز دادن به برندهای فرنگی خوب تر است هوای تولید مستقر را داشت .
اباذری با انتقاد از قیمت گذاری سلیقه‌ای بوسیله فروشندگان ادامه داد: تعداد متعددی از واحدهای صنفی واقع در بعضا مناطق، پاساژها و راس خریدهای لاکچری کرج به عامل پرداخت اجاره بهای سنگین اقدام به عرضه کفش با قیمتی یکسری برابر قیمت حساس آن می‌کنند . به عبارت دیگر پول اجاره خود را از مردم می گیرند .
وی افزود: این خاطیان بارها و بارها بوسیله بازرسان اتحادیه و صنوف که هر روز درشهر گشت می‌زنند جریمه شده‌اند اما همچنان دست برنداشته‌اند . سود این فروشندگان از اجناس به حدی میباشد که جریمه را به جان میخرند ولی قیمت را تحت نمی‌آورند .
این مسئول ارائه راهکاری غیر از جریمه کردن را لازم دانست و گفت: واحد صنفی کسی که سرسام آور بها گذاری می‌نماید می بایست بعد از آن از یک یا دو اخطار پلمب شود . اکثری از گران فروشان به عبارتی مغازه‌هایی میباشند که تداخل صنفی هم ایجاده کرده‌اند . به این فروشگاه ها اصطلاحا «بوتیک» گفته میگردد که در یک دکان با متراژ غیر متعارف لباس، کیف، کفش و سایر اجناس را هم زمان می فروشند در حالیکه شرط فروش همزمان یک سری گونه کالا این است که واحد فروش بتواند متراژ یکسری اتحادیه را هم‌زمان پوشش دهد تا بتواند دو مجوز از دو اتحادیه اخذ کند .
اباذری در پایان افزود: شهر گران قدر هست و برای رسیدگی به تمام جرائم صنفی به اختیارات بیشتری نیاز هست .
با این حالا مردمان می توانند در چهره داشتن هرگونه گلایه از واحدهای صنفی، با شماره تلفن‌های ۳۲۲۴۳۷۷۴ و ۳۲۲۱۶۴۴۷ اتحادیه کفاشان کرج تماس بگیرند و آن را با ما در دربین بگذارند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۳:۰۱ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)