charmsara charmsara .

charmsara

سلطه چشم‌بادامی‌ها بر بازار کفش دست دوز

بازار فروش کفش اهل ایران در پی ورود کفش‌های چینی و نامرغوب با رکود شدیدی همپا گردیده و در این بین تولیدکنندگان کفش چرم دست دوز را با مشکلاتی روبرو کرده است . 
با ورود کفش‌های چینی بی‌کیفیت به بازار ایران، ایجاد کفش‌های چرم دست دوز در مرز و بوم در پی کاهش تقاضا از سوی مشتریان با مشتری کمتری روبرو گردیده میباشد . 
از این رو مردم با صرف هزینه کم‌تر، خرید کفش چینی را به‌جای به کار گیری از کفش‌های مرغوب ایرانی ترجیح میدهند و در این در بین کسانی که به مزایا استفاده از این کفش‌ها آشنا هستند هنوز هم دست از کفش‌های چرم دست‌دوز اهل ایران نمی‌کشند .

کیف چرم مجلسی

به گزارش طومار نیوز،در همین راستا یک عدد ازتولید کنندگان کفش چرم دست دوز در یک عدد از غرفه‌های نهمین نمایشگاه بین‌المللی توریسم و صنایع وابسته در زمینه‌ی بازار کفش دست‌دوز به خبرنگار اندازه گفت: ورود چینی ها در حوزه کفش و قیمت‌ کم اجناسشان در ازای کیفیت پایین، عرصه را برای تولیدکنندگان کفش اهل ایران به ویژه کفش چرم دست‌دوز تنگ‌تر کرده می باشد .

وی افزود: درحالی‌که در قبل مردم به کفش‌های دست دوز اهمیت زیادی می‌دادند ولی امروزه با ورود چینی‌ها به این بازار، دقت به کفش‌های کیفیت بالا و مرغوب بسیار قلیل شده میباشد .

کیف چرم ارزان

این تولید کننده که درحال دوختن یک جفت کفش دست دوز بود با اشاره به این‌که هنوز هم عده‌ای صرفا کفش دست‌دوز استفاده می‌کنند گفت: خوشبختانه با سرپا نگه داشتن صنعت کفش دست‌دوز هنوز نیز عده‌ای می‌باشند که کیفیت کفش اهل ایران را به جای کفش چینی ترجیح می‌دهند .

این مرد کهنسال با اشاره به بها تمام شده هر کفش دست دوز چرم اظهار کرد: هر کفش تولیدی با درنظرگرفتن مواد اول و الزامات حدود ۱۴۰ هزار تومان تمام می‌شود که با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به دست واحدهای صنفی می رسد .

خرید کیف چرم

او با ابلاغ اینکه هر کفش دست‌دوز با قیمت‌های بالا در مغازه‌ها به فروش میرسد گفت: هر کفش در واحدهای صنفی باقیمت حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که تمام فیض به جیب فروشنده می رود .

کیف چرم

این ایجاد کننده کفش دست‌دوز با اشاره به تعداد کفش تولیدی در روز اظهار کرد: در روز بضاعت ساخت ۳ جفت کفش را دارم که با در نظر دریافت کردن سود ۴۰ هزار تومانی برای هر جفت، روزی ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان مغازه دار میشوم .

این مرد کهنسال راجع‌به فروش کفش دست دوز چرم در بازارهای فرنگی خاطرنشان کرد: از مسئولین تقاضا داریم با حمایت مالی در مشاجره صادرات تولید ها و صنعت های دستی، تولیدکنندگان داخلی از جمله دوزندگان کفش چرم را پشتیبانی نماید و رویه را برای صادرات صنعت های دستی هموار کند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۱۱:۱۰ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)