charmsara charmsara .

charmsara

نایب رییس اتحادیه

نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان سالامبور و چرم جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان ساخت: در حالا حاضر بخش اعظمی از واحدهای چرم سبک تعطیل گردیده اند؛ برای مثال در شهرک صنعتی چرم شهر تهران از ۱۰۰ تا ۱۰۵ واحد چرم سبک در هم اکنون حاضر کمتر از ۵۰ واحد کار دارا‌هستند آن نیز با گنجایش ذیل و از در بین این‌ها نیز فقط ۵ واحد هستند که چرم فینیش (نهایی) را تولید می نمایند و ولی آنها هم برای استفاده داخلی می باشد چون مزیت صادراتی ندارند .

کیف چرم
خرید کیف چرم
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با اشاره به اعتراض فعالان این بخش نسبت به این تصمیم های سال ۹۱ خاطرنشان کرد: سه سال است که اتحادیه و کنفدراسیون صادرات جمهوری اسلامی ایران به فیس بی واسطه و همچنین از روش اتاق ایران و تهران به این مورد اعتراض می کند و طومار نگاری های متعددی صورت گرفته اما متاسفانه به جایی نرسیده می‌باشد .

وی بیشتر کرد: از سویی وزارت مجاهدت کشاورزی در مورد سالامبور بر شالوده ضابطه انتزاع، مخالفت خود را با حال و روز دلایل اعلام کرده و درخواست لغو آن را به شورای اقتصاد نبی است، البته این قضیه متاسفانه هربار با مخالفت فرد وزیر صنعت، معدن و تجارت روبه رو شده می‌باشد .

لاهوتی گفت: هم هم اکنون علی رغم بررسی های کارشناسی چندساله، مجددا به درخواست وزیر با شخصیت به کارشناسی دوباره در دبیرخانه شورای اقتصاد برگشته است . ضمن اینکه مصوبه در حالا اجرا، پیشین از ضابطه رفع مانع ها تولید رقابت پذیر مصوب گردیده در صورتی که با عنایت به ماده ۳۷ ضابطه رفع موانع ایجاد و موقعیت ذکرشده در آن جهت وضع و اوضاع هرگونه عوارض صادراتی با حالت این متاع خلاف این ماده رسمی هست .

کیف چرم ارزان
 
کیف چرم مجلسی
وی گفت: اتحادیه در اواخر سال ۹۵ در مکاتبه با معاون اولیه محترم رئیس جمهور و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی درخواست کمک و ورود ایشان به موضوع را کرد که هنوز نداده می باشد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۲:۲۸ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)