charmsara charmsara .

charmsara

کارگروه منسوجات و پوشاک مقرر کرد

به گزارش خبرنگار سایت صنعت کفش، در اولِ این نشست طرح مطالعات تطبیقی سیستم‌های کدینگ متاع شامل تاریخچه، گونه های و سیتم‌های مرجح کدینگ در کشورهای مختلف معرفی گردید . اجرا کننده این طرح بیان کرد که مطالعات نشان می‌دهد بیش از ۱۶۰ کشور، سیستم کدگذاری جنس به منش “جی .اس .وان“ و “جی .تی .آی .ان“ را بعنوان کارآمدترین نظام کدینگ فرآورده پذیرفته‌اند و طیف دوچندان گسترده‌ای از شرکت‌ها و برندهای مالک نام نیز از آن به کار گیری می نمایند . همچنین ایشان در ادامه با اشاره به این‌که سیستم کدینگ جی .اس .وان یک نظام بین‌المللی دارای اعتبار است؛ احتمال تقلب و جعل این کد را در داخل سرزمین زیاد زیر دانست که همین دستور قادر است درصد خطاهای ناشی از فسادهای جانبی بوجود آمده در نظام شناسه جنس را کاهش دهد .

کیف چرم
در ادامه نصراللهی با اشاره به این‌که سیاست کلی مرز و بوم بویژه در صنعت های نساجی و پوشاک، تاکید بر صادرات و بسط بازارهای بین‌المللی است؛ اجرای سیستم رمز گذاری مال بر اساس نظام جی .اس .وان را گامی حیاتی هم در جهت ورود به بازارهای جهانی و هم به حیث ردگیری کالاهای قاچاق در باطن مرزوبوم دانست .

خرید کیف چرم
حاضرین گرد‌همایی با اشاره به این مسئله که برای اجرای صحیح این سیستم، باید سازمانهای حاکمیتی و نظارتی هم حضور فعال داشته باشند؛ اعمال ضمانت‌های اجرایی رسمی در پیاده‌سازی این طرح را لازم دانستند . همچنین در ادامه در زمینه‌ی تبعات و همچنین چگونگی استقرار برد آمیز این طرح مشاجره و تبادل حیث شد .

کیف چرم ارزان
همینطور در این جلسه، کارشناسان در مورد نظام فعلی شناسه کالایی کشور ایران کد (که به وسیله مرکز گسترش تجارت الکترونیکی در اکنون اجرا است) توضیحاتی را ارائه نمودند و امکان انتقال این نظام به سیستم کدینگ جی .اس .وان را نیز در صنایع نساجی و پوشاک مسئله تجزیه و چک قرار دادند . 
مشاور وزیر صمت در ادامه با طرح این مسئله که از آنجا که ثبت نام در سیستم کدینگ جی .اس .وان برای واحدهای تولیدی هزینه دارد؛ پیشنهاد نمود تا در گام اول، این سیستم برای کالاهای خارجی وارداتی به کشور ایران الزام آور باشد و در گام بعدی برای پیاده‌ساری نظام شناسه کالا برای تولیدکنندگان اهل ایران وام ها و موقعیت ویژه‌ای نظر شود تا بار هزینه‌ای برای فعالان شناسنامه‌دار باطن میهن نداشته باشد . 
در ادامه این جلسه، محرابی با بیان اینکه در صنعت های نساجی و پوشاک، اتحادیه‌ها و انجمن‌های ذی‌نفوذ و موثری سرگرم به کار هستند؛ بر لزوم همکاری این تشکل‌ها را درباره‌ی اجرای این طرح تاکید نمود .

کیف چرم مجلسی
در نقطه پایان با اجماع کلیه حاضران، مقرر شوید تا استعمال از نظام کد گذاری کالای جی .اس .وان و جی .تی .آی .ان در گام نخستین برای همه کالاهای فرنگی الزامی شود تا از این طرز بتوان کالاهای قاچاق را ردگیری و شناسایی نمود . همچنین مقرر شد درباره ی چگونگی استعمال از این نظام برای تولیدکنندگان اهل ایران پوشاک در جلسات آینده مشاجره و تیادل نظر گردد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۰۳:۱۹ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)