charmsara charmsara .

charmsara

یزدانی مشاجره آب

او در ادامه به مشکل‌ها آب شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که در جلسات شورای عالی آب میهن حضور دارم، موقعیت آب در ۱۰ سال آینده بغرنج و نگران‌کننده هست و می بایست در استعمال از منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی غایت صرفه‌جویی رخ بگیرد .

یزدانی مشاجره آب، حق‌النظاره، خط انتقال آب، کیفیت آب مصرفی شهرک صنعتی چرمشهر، تصفیه‌خانه و پساب تصفیه‌خانه این شهرک را از مواقعی دانست که باید به آن ها اعتنا ویژه‌ای شود که حوزه برق نیز مدنظر خواهد بود .

کیف چرم
خرید کیف چرم
کیف چرم ارزان
کیف چرم مجلسی
 

او با اشاره به قراردادهای منعقده در شهرک‌های صنعتی چرمشهر و سالاریه که در قبال آن‌ها هیچ پیشرفتی حاصل نشده یا این که پیشرفت مقداری داشته‌اند، افزود: با جمع‌بندی و نگاه مثبت به بسط صنعتی این واحدهای، صاحبان آن ها پیش از طی فرایند قانونی، فراخوانده میگردند تا قراردادها به بنگاه اقتصادی تبدیل شوند و در غیر این صورت، محاکم قضایی تصمیم‌گیری خواهند کرد .

معاون گسترش مدیریت، منابع و امور استان‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: به‌طور حتم مشوق‌هایی برای انتخاب تکلیف چنین واحدهایی برای صنعتگران در حیث گرفته خواهد شد تا گزینش تکلیف شوند و جاذبه‌های بیشتری برای تبدیل‌شدن به بنگاه اقتصادی برای آن ها فراهم شود .

وی عدم موقعیت مناسب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی چرمشهر را ناشی از وضعیت غیرمناسب حفظ دانست و ارتقای شرایط آن را با دقت به احکام ضابطه برنامه ششم توسعه، دست‌یافتنی عنوان کرد و گفت: از حدود ۳۹ هزار مترمکعب فاضلابی که به تصفیه‌خانه‌های شهرک‌های صنعتی استان تهران ورود می‌کند، ۲۶ هزار مترمکعب مربوط به دو شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه می‌باشد که حدود دوسوم ظرفیت ایجاد گردیده در حوزه تصفیه‌خانه‌ها را در بر میگیرد که باید به خیر و خوبی مدیر شود تا افزایش بهره‌وری و نگهداری مطلوب آن در حق تقدم باشد .

یزدانی، راءس یادگرفتن علمی کاربردی انستیتو چرم در شهرک صنعتی چرمشهر را نیز ظرفیت خیر برای این حیطه دانست و افزود: این راءس دانشگاهی برای تربیت جوانان مستعد و نیروهای درخواست کننده کار حرفه ای صورت گرفته تا در آینده، نیازهای متفاوت علمی و فنی این شهرک را تأمین کند .

معاون
توسعه و گسترش مدیریت، منابع و کارها استان‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرک صنعتی چرمشهر به تیتر مورد پژوهشی به اتحادیه اروپا معرفی گردیده می باشد که هزینه‌های این پژوهش هم به وسیله این اتحادیه تأمین خواهد شد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۱:۲۱ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)