charmsara charmsara .

charmsara

سوالات رايگان پيام نور

سايت سوالات رايگان پيام نور جهت ارائه خدمات كامل به دانشجويان دانشگاه پيام نور ، نمونه سوالات دانشگاه پيام نور را براي هر نيمسال تحصيلي به صورت رايگان در اختيار شما دانشجويان قرار خواهد داد.
بانك جامع سوالات پيام نور، دانلود جديدترين سوالات امتحاني دانشگاه پيام نور با پاسخنامه تستي و تشريحي براي تمامي رشته‌هاي مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد.

سوالات حسابداري پيام نور – سوالات رايگان حقوق – سوالات عمومي پيام نور

خدمات سايت نمونه سوالات دانشگاه پيام نور بر اساس موارد زير مي باشد

1 – نمونه سوالات كارداني دانشگاه پيام نور ، نمونه سوالات كارشناسي دانشگاه پيام نور و نمونه سوالات ارشد دانشگاه پيام نور از نيمسال اول 87-88 تا نيمسال اول و دوم 96 – 97 نمونه سوالات بر اساس رشته تحصيلي و كد درس مي باشند در قسمت جستجو كد درس را وارد كنيد تا سريعتر به فايل دسترسي داشته باشيد

2 – مجموعه آزمونها و سوالات استخدامي براي دانلود و همچنين براي مطالعه آنلاين

3 – مجموعه سوالات مدرسه شامل اول ابتدايي ، دوم ابتدايي ، سوم ابتدايي ، چهارم ابتدايي ، پنجم ابتدايي و ششم ابتدايي ، سال تحصيلي 96 – 97

نمونه سوالات امتحاني و آزمون درسهاي آموش قرآن ، كار و فناوري ، تفكر و پژوهش ، رياضي و رياضيات تكميلي ، علوم تجربي و تكميي ، فارسي ، مطالعات اجتماعي ، نگارش فارسي

4 – آزمونهاي راهنمايي شامل هفتم متوسطه اول ، هشتم متوسطه اول و نهم متوسطه اول – نيمسال اول و دوم 96 – 97

پك نمونه سوال و مجموعه آمونهاي تستي تشريحي با جواب و پاسخ آمادگي دفاعي ، فرهنگ و هنر ، كار و فناوري ، زبان انگليسي ، زبان عربي ، دروس تلفيقي و تركيبي

5 – پكيج نمونه سوال دبيرستان شامل دهم متوسطه دوم ، يازدهم و پيش دانشگاهي متوسطه دوم

سوالات اورجينال و پايان ترم درسهاي عربي و زبان قرآن ، دين و زندگي ، هنر ، كارگاه كار آفريني و توليد ، جغرافياي ايران ، شيمي ، فيزيك ، زيست شناسي ، هندسه ، اقتصاد ، منطق ، تاريخ ايران و جهان باستان ، رياضي و آمار ، جامعه شناسي ، علوم و متون ادبي ، زبان آلماني و فرانسه ، علوم زمين ، تاريخ شناسي ، فلسفه ، علوم اجتماعي ، فيزيك رياضي ، هندسه تحليلي و جبر خطي ، حساب ديفرانسيل و انتگرال ، رياضيات گسسته با پاسخ تستي و تشريحي

6 – رشته هاي ادبيات و علوم انساني ، رياضي فيزيك و علوم تجربي
7 – سوالات و آزمونهاي اورجينال كنكور سراسري ، آزاد و آزمايشي سال 97
8 – پك آزمونهاي اورجينال راهنمايي رانندگي و آيين نامه و كتاب راهنمايي رانندگي
9 – بيش از ۷۰ درصد سوالات سايت رايگان مي باشد

نمونه سوالات پيام نور با جواب ، منابع درسي پيام نور ، تاريخ امتحانات پيام نور و جزوات در سوالات رايگان پيام نور قبولي خود را تضمين كنيد .

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۶:۱۵ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)

ر اساس آمارهاي منتشر

بر اساس آمارهاي منتشر شده بوسيله ستاد مركزي جنگ با قاچاق جنس و ارز، بخش اعظم قاچاق فرآورده مربوط به كالاهاي مصرفي ميباشد كه از حيث اعصاب شناسي، احساسات فرد نقش مضاعف مهمي در خريد اين جور متاع ايفا ميكند و موسسه ها فرنگي با دانايي از اين امر و با به كارگيري از تبليغات هدفمند و اغواكننده عملكرد كردهاند تا احساسات موافق مردمان را نسبت به محصولات خويش جلب نمايند . به طوري كه امروزه كالاهاي خارجي آنچنان قيمت و جايگاهي براي خويش در بازارهاي داخلي پيدا كردهاند كه چه بسا بعضا از توليدها داخلي نيز با نامهاي خارجي به بازار عرضه مي گردند و در حالتي كه مسئولان ذيربط نتوانند اقدامات مطلوب به مراد رويا رويي با تبليغات اغواكننده فرنگي داشته باشند، در كنترل مصرف جامعه به سمت استعمال از كالاهاي خارجي قاچاق توفيقي نخواهند داشت .

كيف چرم
خريد كيف چرم
كيف چرم ارزان
كيف چرم مجلسي
تعداد موسسه ها داخلي كه توليدات با كيفيت به بازار عرضه مي كنند كم نيستند و برخي از اين شركت هاي داخلي نظير شركتهاي فعال در صنعت چرم توانسته اند با تبليغات هدفمند بر مردمان تاثير بگذارند به طوري كه امروزه چرم ايراني از رده قابل قبولي در ذهن مصرف كننده برخوردار ميباشد و مصرف كننده داخلي معتقد هست توليدات چرمي داخلي از كيفيت بالايي برخوردار هست و بر اساس آمار منتشر گرديده توسط ستاد مركزي جنگ با قاچاق محصول و ارز، كمترين مقدار قاچاق كالاهاي مجاز در سال ۱۳۹۴، مربوط به كفش و محصولات چرمي بوده است .

تبليغات يك عدد از عنصرها داراي اهميت در برنامه بازاريابي هر شركت مي باشد كه نقش دوچندان مهمي در خريد محصول بوسيله مشتري داراست اما متاسفانه بسياري از شركت هاي داخلي از اهميت تبليغات و تاثير بسيار آن بر فروش محصول ها خود غافل ماندهاند . بعضي از شركتهاي داخلي معتقدند “محصول خوب نياز به تبليغ ندارد” و تمام انرژي خود را صرف بهبود كيفيت مي‌نمايند . بعضي از شركتها معتقدند “تبليغ هزينه اضافي است كه به مشتري تحميل ميشود” و يا اين كه بعضي معتقدند “مشك آن مي باشد كه خود ببويد نه آنكه عطار بگويد” … در حالي كه در بازاريابي نوين “مشك آن است كه هم خود ببويد نيز آن كه عطار بگويد” . براين اساس براي موفقيت در بازار، كيفيت مال به تنهايي كافي نمي‌باشد بلكه مي بايست كمپاني بتواند مال خود را به خير به مشتري معرفي نموده و مشتري را ترغيب به خريد آن نمايد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۴۲:۱۱ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)

معرفي سايتي معتبر جهت دريافت بك لينك قوي

براي اين كه سايت شما بتوانيد در نتايج جستجوي گوگل و ساير موتورهاي جستجو مطرح و معتبر موقعيت برتري كسب كنيد بايد به بك لينك هاي ورودي به سايت خود اهميت زيادي دهيد .

يكي از مهمترين معيارها و حائز اهميت ترين اولويت ها در بهبود رتبه در نتايج جستجو بخصوص جستجوگر هوشمند گوگل دريافت بك لينك قوي مي باشد .
درصورتي كه سايت شما بك لينك هاي قدرتمند و با كيفيتي كسب كند در نتايج بالاتري از گوگل صعود خواهد كرد .

خريد بك لينك با كيفيت در سايت هاي مجموعه شيك رنك بسيار نتيجه بخش و تاثير گذار خواهد بود .


سامانه شيك رنك با در نظر گرفتين كليه فاكتور هاي رتبه دهي و حفظ و ارتقا قدرت بك لينك هاي خود بطور طبيعي و كاملا استاندارد بك لينك با كيفيت در قالب پكيج ها و تعرفه هاي زير در اختيار كليه وبمستران و سئو كاران گرامي قرار دهد .
 

چرا خريد بك لينك از سامانه شيك رنك :
- 99 درصد وبسايت ها داراي گواهينامه امنيتي ssl جهت افزايش ضريب اعتماد گوگل
- امكان دسترسي به وب سايت ها از طريق اينترانت و اينترنت جهت افزايش بازديد و ارتقا رنكينگ الكسا
- 99 درصد دامين ها قامتي بالاي 4 سال
- عمومي بودن وب سايت جهت لينك سازي براي كليه وب سايت ها از جمله سايت شما
- 99 درصد دامين وب سايت ها رنك دار و داراي پيج رنك گوگل
- سايت هاي فعال و معتبر و مديريت شده
- 99 درصد دامين ها داراي پيج اتوريتي قابل قبول
- تقويت سئو و قدرت دامين كليه وب سايت ها
- ثبت شده در گوگل وبمستر و بروز رساني مداوم جهت ارتقا كيفيت
- بروز رساني موقعيت جغرافيايي سرور ها در زمانبندي هاي مختلف
- بروز رساني قالب رنگبندي و تنوع وب سايت ها در زمانبندي هاي مختلف
- حفظ استاندارد و تعداد خروجي جهت ارتقا بازدهي و كيفيت آنها
- دو فالو يا فالو بودن كليه بك لينك ها
- تضمين عدم پنالتي شدن سايت
- ارزش و كيفيت هر 1 بك لينك جدول بالا برابري دارد با 1000 بك لينك بي كيفيت
- تعرفه بسيار عالي نسبت به بازدهي و كيفيت
- و..

براي سفارش بك لينك بر روي لينك زير كليك نماييد .

https://www.chicrank.com/backlink.php

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۰:۱۳ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)

در ادامه نشست هاشمي فرد، مديرعامل

در ادامه نشست هاشمي فرد، مديرعامل كمپاني بازرگاني پرند، ضمن اشاره به سابقه كاري خويش و شناخت با كشورهاي نا امن عالم در همين ارتباط گفت: مساله نا امني واقعيتي ميباشد كه مي بايست به اندازه كافي به آن پرداخته شود و تمهيداتي چهره گيرد اما نبايد مانع حضور تاجران و كمپاني ها شود و مي بايست كمپاني ها ريسك پذير باشند و حضور اين سال ما در افغان پلاست دوچندان حياتي و داراي اهميت بوده و تعلل در آن با دقت به رقباي راز سخت ما از پاراگراف تركيه و چين براي مرز و بوم زياد زيانبار خواهد بود .كيف چرم

وي در همين ارتباط گفت: از دوستان خواهشمند هستيم كه ما را در صادرات توليد ها غير نفتي و غير ناپخته ياري نمايند و بتوانيم با صادرات هر چه اكثر محصول ها ارز آوري نيكي براي مرز و بوم داشته باشيم .

محلاتي هم با اشاره به امنيت عالي مملكت افغانستان در دعوا اقتصادي گفت: معمولا مملكت افغانستان عمده در بخش هاي سياسي خود در گير نا امني بوده و در بخش هاي اقتصادي امنيت كاملي برقرار مي باشد و به اعتقاد و باور مخلوق هيچ خطري تاجران و سرمايه گذاران را در اين كشور تهديد نمي نمايد .خريد كيف چرم

در ادامه جلسه، مشاور انجمن ملي در زمينه نمايشگاه افغان پلاست گفت: انجمن ملي پلاستيك برنامه ريزي خير و خوبي دارد كه استارت آن با افغانستان زده خواهد شد و در ادامه با امداد دوستان از همه كشورهاي فضا نظير تركمنستان و ازبكستان گرفته تا مرز و بوم عراق عمل خوا هيم كرد .كيف چرم ارزان

 

او در ادامه جلوس كرد با اشاره به نقايص مو جود در نمايشگاه هايي با گريد ۲ يا اين كه ۳ مانند افغان پلاست اعلام كرد افزود: معمولا شركت ها حضور خود را موكول به لحظات آخر كرده و در فيض اجرا كننده و برنامه ريز كارش براي سازماندهي با فشردگي مواجه مي شود و اين فعاليت رو سخت مي كند و به حيث عبد در‌صورتي‌كه كمپاني ها اين نكته را رعايت كنند به كار گيري و استفاده بهتري از اين نمايشگاه ها خوا‌هيم موفقيت .

 كيف چرم مجلسي

مشاور انجمن ملي پلاستيك همچنين در ادامه سخن هاي خود با اشاره به دعوا امنيت افغانستان گفت: مدام خطر وجود داراست همچنانكه در بازار مرزوبوم ما هم ممكن مي‌باشد رخداد هايي بيفتد كه اين اتفاقات اجتناب ناپذير مي‌باشد و نبايد در انگيزه گذاري ما تاثير آنچناني داشته باشد .

تركمان با اشاره به از دست رفتن قريب به وقوع افغانستان گفت: اميد است كه بتوانيم امداد خير به نمايشگاه افغان پلاست داشته باشيم چراكه معتقديم بازار افغانستان در درحال حاضر از دست رفتن ميباشد و درصورتي كه خودمان همت ضروري را نداشته باشيم مسلما اين بازار را از دست خوا‌هيم داد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۱:۴۷ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)

نقي لو، يادگرفتن نيروي انساني

نقي لو، يادگرفتن نيروي انساني را دوچندان حياتي قلمداد كرد و اعلام كرد: با همياري اتحاديه كفش و هنرستان دهخداي اصفهان قصد داريم رشته ايجاد كفش را در هيدج راه اندازي كنيم تا جوان ها با آموزش اصولي و علمي در اين صنعت جذب شده و ضمن كاستن از هزينه هاي آموزشي براي واحدهاي توليدي، موجبات افزايش كيفيت در اين صنعت را نيز فراهم آوريم .

كيف چرم

نقي لو با اشاره به خلل ها صنعت كفش هيدج گفت: يك عدد از خلل ها اين است كه كارفرماها براي بيمه شدن از حمايت هاي بيمه اي منفعت مند نبوده و مجبور مي شوند تا جواز عمل را به نام فرد ديگري بگيرند تا خودشان به عنوان مستخدم بيمه شوند .

 خريد كيف چرم

وي با اعلام اينكه از مديران تامين اجتماعي توقع حمايت داريم، افزود: واحدهاي توليدي آن گاه از جابجايي نيز در مورد بيمه به مشكل جريمه بر مي خورند . زيرا تامين اجتماعي اعلام مي كند كه كد كارگاه براي آدرس و كدپستي درج گرديده در جواز صادر شده مي باشد . مشكلي كه تا قبل از اين با نامه نگاري شهرداري و كمپاني تعاوني تلاشگران هيدج قابل حل بود .

فروش كيف چرم ارزان
نسيه، ماليات نقد 
رئيس اداري شركت تعاوني تلاشگران كفش هيدج، با بيان اينكه توليدكنندگان در في مابين اين تمامي اختلال بضاعت و توان مقاومت ندارند، گفت: از پاراگراف معضلات حساس توليدكنندگان، فشار سازمان دارايي براي پرداخت به موقع ماليات مي‌باشد در حالي كه تمامي فروش آن‌ها مقطع دار و بعضا اوقات يكساله مي باشد .كيف چرم مجلسي

او با طرح اين سوال كه چه‌گونه براي درآمدي كه هنوز نقد نشده ميباشد ماليات محاسبه مي شود، اعلام كرد: ما نمي گوييم كه ماليات پرداخت نشود، البته پيشنهاد مي كنيم با دقت به موقعيت مالي توليدكننده ها و به مراد حمايت از آن ها توافقي حاصل شود تا بتوانند با قوانيني يگانه مبادرت به پرداخت ماليات خويش كنند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۰۳:۲۷ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)

شهر‌دار هيدج گفت

شهر‌دار هيدج گفت: با ساخت مجتمع كارگاهي، توليدكنندگان كفش هيدج هدايت مي شوند .

علي اكبر ملك‌محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، با بيان اين‌كه هيدج يكي از بزرگ‌ترين توليدكنندگان كفش دركشور است، تيتر كرد: اين شهر بزرگ‌ترين توليدكننده كفش بچه‌گانه و دومي توليدكننده كفش‌هاي مردانه در تراز سرزمين است .

كيف چرم ارزان
 
كيف چرم مجلسي
او در ادامه با بيان اين‌كه در اكنون حاضر توليدكنندگان كفش در هيدج به صورت پراكنده در سطح شهر درگير عمل هستند، اظهار كرد: اين پراكندگي سبب ساز توليد مشكلاتي براي برخي از همسايگان و نيز پراكنده شدن پسماندهاي حاصل از ايجاد در مناطق متفاوت شهر گرديده است .

او با ابلاغ اينكه براي سوق دهي توليدي‌هاي كفش در شهر هيدج، مجتمع كارگاهي كفاشان در حال ايجاد است، تصريح كرد: اين مجتمع شامل ۱۲۰ واحد توليدي خواهد بود .

ملك‌محمدي با اشاره به اين‌كه مجتمع كارگاهي با هدف تجميع واحدهاي كفاشي شهر هيدج ساخته مي‌شود، تيتر كرد: طبق قانون، كارگاه‌ها و صنايعي كه موجب ساخت مزاحمت مي‌شود مي بايست به خارج از شهر منتقل شود كه توليد اين ‌مجتمع قدم مهمي در راستاي برچيدن كارگاه‌هاي مزاحم هست .

كيف چرم
خريد كيف چرم
وي با بيان اين‌كه يكي از اهداف ايجاد اين مجتمع، تكان در مسير اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدكنندگان است، تاكيد كرد: توليد اين ‌مجتمع علاوه بر اينكه موجب سهولت در امر خدمات‌رساني به توليدكنندگان مي‌شود، مسئله هم‌انديشي كفاشان براي ارائه محصول ها خوبتر و متنوع‌تر به بازار را نيز آماده ‌مي‌كند .

شهر دار هيدج با اشاره به اين‌كه براي ساخت اين مجتمع دو هكتار زمين به‌متقاضيان واگذار گرديده است، بيان كرد: اين زمين‌ها به فيس چكي تحويل متقاضي ها گرديده مي‌باشد .

او با تاكيد بر ضرورت‌حمايت از توليدكنندگان، خاطرنشان كرد: در راستاي حمايت از توليدي‌هاي كفش شهرداري هيدج آمادگي واگذاري زمين ديگر در مجاورت مجتمع را براي كفاشي‌هاي كوچك را داراست كه مي‌توان با احداث يك نمايشگاه از اين مكان به عنوان يك‌ معرف براي كفش هيدج به كارگيري كرد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۸:۱۴ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)

آسيب شناسي فروشگاه هاي بهاره

گزيده
نشست پژوهشي:

كيف چرم
خريد كيف چرم
كيف چرم ارزان

كيف چرم مجلسي



لزوم قانون­مند شدن برگزاري نمايشگاه­هاي بهاره با همكاري اصناف

نمايشگاه­هاي بهاره كماكان محملي براي امداد به اقتصاد خانوارها

نمايشگاه­هاي بهاره فرصت براي حمايت از ساخت باطن و تهديد براي ورود كالاي نامرغوب به نام توليد داخل

گسترش فروشگاه­هاي زنجيره­اي جايگزين مطلوب براي نمايشگاه­هاي فصلي

لزوم برخورد علمي و قانون­مند با پديده دست فروشي

اختصاص ۵/ ۱۷ ( هفده و نيم ) درصد از ايجاد ناخلص داخلي در واحدهاي صنفي خرد و لزوم حمايت از اين واحدها

رعايت نكردن موارد ايمني و بهداشتي وسيع ترين چالش نمايشگاه­هاي بهاره
پژوهش خبري صدا وسيما:فرهنگ خريد “شب عيد” يك عدد از سنت هاي ديرينه در مرزوبوم ميباشد و هرساله با نزديك شدن به نقطه پايان سال، بازارها جنب و جوش خاصي دارا‌هستند . برهمين اساس نزديك به دو ده سال مي‌باشد كه در فصولي از سال، نمايشگاه و فروشگاههاي فصلي عرضه بدون واسطه جنس با هدف حمايت از توليدكنندگان داخلي، حذف واسطه ­ها، كنترل قيمت و ياري به اقتصاد خانواده ها زمينه توجه دولت بوده است و برگزاري نمايشگاه­هاي“فروش بهاره“ در آستانه سال تازه يك عدد از همين نمايشگاه­ها مي‌باشد . اين نمايشگاه­ها كه به نمايشگاه­هاي بهاره رايج شده ­اند، معمولا در مكان ­هاي ثابتي برگزار مي­شوند و در طي سالهاي برگزاري با تغييرات چشمگيري ياور بوده ­اند بطوريكه در بخش اعظم اين نمايشگاهها، همگي نيازهاي خانواده ­ها براي عيد اعم از پوشاك، كيف و كفش، آجيل و شيريني، كالاهاي حياتي بادوام و اجناس مصرفي، ظرف و ظروف از تمامي دسته و مواد غذايي و پروتيني و… .به قيمت مناسب بفروش مي رسد . اما برگزاري نمايشگاه­ها همواره خالي از اختلال نبوده و با مخالفت دورازشوخي صنوف روبرو بوده­ مي باشد و علت مخالفت اصناف با برپايي اينگونه نمايشگاهها، جذب خريداران و كاهش مشتريان بازار در ايام شبكه هاي عمومي عيد مي‌باشد و بهترين روش امداد به خانواده ­ها به جاي برپايي اينگونه نمايشگاه‌ها در فضاي غيراستاندارد را، فروش‌ فوق‌العاده و ويژه در دربين هر صنف مي­ دانند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۳:۲۶ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)

نايب رييس اتحاديه

نايب رييس اتحاديه توليدكنندگان و صادركنندگان سالامبور و چرم جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان ساخت: در حالا حاضر بخش اعظمي از واحدهاي چرم سبك تعطيل گرديده اند؛ براي مثال در شهرك صنعتي چرم شهر تهران از ۱۰۰ تا ۱۰۵ واحد چرم سبك در هم اكنون حاضر كمتر از ۵۰ واحد كار دارا‌هستند آن نيز با گنجايش ذيل و از در بين اين‌ها نيز فقط ۵ واحد هستند كه چرم فينيش (نهايي) را توليد مي نمايند و ولي آنها هم براي استفاده داخلي مي باشد چون مزيت صادراتي ندارند .

كيف چرم
خريد كيف چرم
عضو هيات نمايندگان اتاق تهران با اشاره به اعتراض فعالان اين بخش نسبت به اين تصميم هاي سال ۹۱ خاطرنشان كرد: سه سال است كه اتحاديه و كنفدراسيون صادرات جمهوري اسلامي ايران به فيس بي واسطه و همچنين از روش اتاق ايران و تهران به اين مورد اعتراض مي كند و طومار نگاري هاي متعددي صورت گرفته اما متاسفانه به جايي نرسيده مي‌باشد .

وي بيشتر كرد: از سويي وزارت مجاهدت كشاورزي در مورد سالامبور بر شالوده ضابطه انتزاع، مخالفت خود را با حال و روز دلايل اعلام كرده و درخواست لغو آن را به شوراي اقتصاد نبي است، البته اين قضيه متاسفانه هربار با مخالفت فرد وزير صنعت، معدن و تجارت روبه رو شده مي‌باشد .

لاهوتي گفت: هم هم اكنون علي رغم بررسي هاي كارشناسي چندساله، مجددا به درخواست وزير با شخصيت به كارشناسي دوباره در دبيرخانه شوراي اقتصاد برگشته است . ضمن اينكه مصوبه در حالا اجرا، پيشين از ضابطه رفع مانع ها توليد رقابت پذير مصوب گرديده در صورتي كه با عنايت به ماده ۳۷ ضابطه رفع موانع ايجاد و موقعيت ذكرشده در آن جهت وضع و اوضاع هرگونه عوارض صادراتي با حالت اين متاع خلاف اين ماده رسمي هست .

كيف چرم ارزان
 
كيف چرم مجلسي
وي گفت: اتحاديه در اواخر سال ۹۵ در مكاتبه با معاون اوليه محترم رئيس جمهور و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتي درخواست كمك و ورود ايشان به موضوع را كرد كه هنوز نداده مي باشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۲:۲۸ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)

كارگروه منسوجات و پوشاك مقرر كرد

به گزارش خبرنگار سايت صنعت كفش، در اولِ اين نشست طرح مطالعات تطبيقي سيستم‌هاي كدينگ متاع شامل تاريخچه، گونه هاي و سيتم‌هاي مرجح كدينگ در كشورهاي مختلف معرفي گرديد . اجرا كننده اين طرح بيان كرد كه مطالعات نشان مي‌دهد بيش از ۱۶۰ كشور، سيستم كدگذاري جنس به منش “جي .اس .وان“ و “جي .تي .آي .ان“ را بعنوان كارآمدترين نظام كدينگ فرآورده پذيرفته‌اند و طيف دوچندان گسترده‌اي از شركت‌ها و برندهاي مالك نام نيز از آن به كار گيري مي نمايند . همچنين ايشان در ادامه با اشاره به اين‌كه سيستم كدينگ جي .اس .وان يك نظام بين‌المللي داراي اعتبار است؛ احتمال تقلب و جعل اين كد را در داخل سرزمين زياد زير دانست كه همين دستور قادر است درصد خطاهاي ناشي از فسادهاي جانبي بوجود آمده در نظام شناسه جنس را كاهش دهد .

كيف چرم
در ادامه نصراللهي با اشاره به اين‌كه سياست كلي مرز و بوم بويژه در صنعت هاي نساجي و پوشاك، تاكيد بر صادرات و بسط بازارهاي بين‌المللي است؛ اجراي سيستم رمز گذاري مال بر اساس نظام جي .اس .وان را گامي حياتي هم در جهت ورود به بازارهاي جهاني و هم به حيث ردگيري كالاهاي قاچاق در باطن مرزوبوم دانست .

خريد كيف چرم
حاضرين گرد‌همايي با اشاره به اين مسئله كه براي اجراي صحيح اين سيستم، بايد سازمانهاي حاكميتي و نظارتي هم حضور فعال داشته باشند؛ اعمال ضمانت‌هاي اجرايي رسمي در پياده‌سازي اين طرح را لازم دانستند . همچنين در ادامه در زمينه‌ي تبعات و همچنين چگونگي استقرار برد آميز اين طرح مشاجره و تبادل حيث شد .

كيف چرم ارزان
همينطور در اين جلسه، كارشناسان در مورد نظام فعلي شناسه كالايي كشور ايران كد (كه به وسيله مركز گسترش تجارت الكترونيكي در اكنون اجرا است) توضيحاتي را ارائه نمودند و امكان انتقال اين نظام به سيستم كدينگ جي .اس .وان را نيز در صنايع نساجي و پوشاك مسئله تجزيه و چك قرار دادند . 
مشاور وزير صمت در ادامه با طرح اين مسئله كه از آنجا كه ثبت نام در سيستم كدينگ جي .اس .وان براي واحدهاي توليدي هزينه دارد؛ پيشنهاد نمود تا در گام اول، اين سيستم براي كالاهاي خارجي وارداتي به كشور ايران الزام آور باشد و در گام بعدي براي پياده‌ساري نظام شناسه كالا براي توليدكنندگان اهل ايران وام ها و موقعيت ويژه‌اي نظر شود تا بار هزينه‌اي براي فعالان شناسنامه‌دار باطن ميهن نداشته باشد . 
در ادامه اين جلسه، محرابي با بيان اينكه در صنعت هاي نساجي و پوشاك، اتحاديه‌ها و انجمن‌هاي ذي‌نفوذ و موثري سرگرم به كار هستند؛ بر لزوم همكاري اين تشكل‌ها را درباره‌ي اجراي اين طرح تاكيد نمود .

كيف چرم مجلسي
در نقطه پايان با اجماع كليه حاضران، مقرر شويد تا استعمال از نظام كد گذاري كالاي جي .اس .وان و جي .تي .آي .ان در گام نخستين براي همه كالاهاي فرنگي الزامي شود تا از اين طرز بتوان كالاهاي قاچاق را ردگيري و شناسايي نمود . همچنين مقرر شد درباره ي چگونگي استعمال از اين نظام براي توليدكنندگان اهل ايران پوشاك در جلسات آينده مشاجره و تيادل نظر گردد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۰۳:۱۹ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)

سلطه چشم‌بادامي‌ها بر بازار كفش دست دوز

بازار فروش كفش اهل ايران در پي ورود كفش‌هاي چيني و نامرغوب با ركود شديدي همپا گرديده و در اين بين توليدكنندگان كفش چرم دست دوز را با مشكلاتي روبرو كرده است . 
با ورود كفش‌هاي چيني بي‌كيفيت به بازار ايران، ايجاد كفش‌هاي چرم دست دوز در مرز و بوم در پي كاهش تقاضا از سوي مشتريان با مشتري كمتري روبرو گرديده ميباشد . 
از اين رو مردم با صرف هزينه كم‌تر، خريد كفش چيني را به‌جاي به كار گيري از كفش‌هاي مرغوب ايراني ترجيح ميدهند و در اين در بين كساني كه به مزايا استفاده از اين كفش‌ها آشنا هستند هنوز هم دست از كفش‌هاي چرم دست‌دوز اهل ايران نمي‌كشند .

كيف چرم مجلسي

به گزارش طومار نيوز،در همين راستا يك عدد ازتوليد كنندگان كفش چرم دست دوز در يك عدد از غرفه‌هاي نهمين نمايشگاه بين‌المللي توريسم و صنايع وابسته در زمينه‌ي بازار كفش دست‌دوز به خبرنگار اندازه گفت: ورود چيني ها در حوزه كفش و قيمت‌ كم اجناسشان در ازاي كيفيت پايين، عرصه را براي توليدكنندگان كفش اهل ايران به ويژه كفش چرم دست‌دوز تنگ‌تر كرده مي باشد .

وي افزود: درحالي‌كه در قبل مردم به كفش‌هاي دست دوز اهميت زيادي مي‌دادند ولي امروزه با ورود چيني‌ها به اين بازار، دقت به كفش‌هاي كيفيت بالا و مرغوب بسيار قليل شده ميباشد .

كيف چرم ارزان

اين توليد كننده كه درحال دوختن يك جفت كفش دست دوز بود با اشاره به اين‌كه هنوز هم عده‌اي صرفا كفش دست‌دوز استفاده مي‌كنند گفت: خوشبختانه با سرپا نگه داشتن صنعت كفش دست‌دوز هنوز نيز عده‌اي مي‌باشند كه كيفيت كفش اهل ايران را به جاي كفش چيني ترجيح مي‌دهند .

اين مرد كهنسال با اشاره به بها تمام شده هر كفش دست دوز چرم اظهار كرد: هر كفش توليدي با درنظرگرفتن مواد اول و الزامات حدود ۱۴۰ هزار تومان تمام مي‌شود كه با قيمت ۲۰۰ هزار تومان به دست واحدهاي صنفي مي رسد .

خريد كيف چرم

او با ابلاغ اينكه هر كفش دست‌دوز با قيمت‌هاي بالا در مغازه‌ها به فروش ميرسد گفت: هر كفش در واحدهاي صنفي باقيمت حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان به فروش مي‌رسد كه تمام فيض به جيب فروشنده مي رود .

كيف چرم

اين ايجاد كننده كفش دست‌دوز با اشاره به تعداد كفش توليدي در روز اظهار كرد: در روز بضاعت ساخت ۳ جفت كفش را دارم كه با در نظر دريافت كردن سود ۴۰ هزار توماني براي هر جفت، روزي ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان مغازه دار ميشوم .

اين مرد كهنسال راجع‌به فروش كفش دست دوز چرم در بازارهاي فرنگي خاطرنشان كرد: از مسئولين تقاضا داريم با حمايت مالي در مشاجره صادرات توليد ها و صنعت هاي دستي، توليدكنندگان داخلي از جمله دوزندگان كفش چرم را پشتيباني نمايد و رويه را براي صادرات صنعت هاي دستي هموار كند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۱۱:۱۰ توسط:alizadeh موضوع: نظرات (0)